IT Business analytik / byznys analytik

Business analytik vytváří zadání pro nový projekt, úpravu existujícího řešení nebo popis změnového požadavku v rámci rozběhnutého projektu. Má odpovědnost za zpracování všech zákaznických požadavků pro konkrétní projekt nebo projekty zákazníka. Se zákazníkem musí udržovat dobrou komunikaci a sledovat jeho potřeby. Musí být proaktivní, otevřený a svědomitý.
Role Byznys analytika může být zaměřena i na řešení reportingových potřeb společnosti (DWH).

Náplň práce

  • Spolupracuje s obchodními útvary na sběru požadavků a identifikace potřeb vývoje systémů, ověřuje obchodní přínosy a analyzuje dopady do procesů a funkcí systému,
  • Spolupracuje na zajištění kvality, srozumitelnosti a strukturovanosti finálních obchodních požadavků
  • Podílí se na prioritizaci řešení požadavků, řídí očekávání interních zákazníků
  • Je schopen vést kvalitní komunikaci s uživateli systémů za účelem popisu, pochopení požadavků na změny funkčností a konzultací návrhů jejich řešení
  • Rozpadá high-level požadavky obchodu do detailních funkčních požadavků za pomoci nástrojů modelování procesů a funkčností systému
  • Vytváří úvodní a detailní specifikaci pro změnu systémů, spolupracuje na úrovni projektových týmů v roli byznys analytika projektu
  • S využitím základů projektového řízení vede realizaci menších změn IT aplikací
  • Navrhuje globální architekturu řešení (na úrovni aplikací)
  • Navrhuje potřebné kapacity pro realizaci projektu
  • Spolupracuje při návrhu alternativ řešení požadavků
  • Spolupracuje s externími dodavateli softwarových řešení pro zajištění dodávky řešení požadovaných funkčních změn
  • Zajišťuje školení zákazníka (interní, externí)
  • Podílí se na funkčních testech aplikace
  • Podílí se na řešení zákaznických požadavků v rámci správy aplikací

Požadujeme

  • Vzdělání VŠ
  • Angličtina slovem i písmem
  • PC znalosti na úrovni analytika IT
  • Silné analytické schopnosti
  • Schopnost řídit priority, samostatnost
  • Otevřenost a komunikativnost
  • Zkušenost s vedením interního zákazníka k pochopení problému a definici

strukturovaných požadavků

  • Zkušenost s vytvářením technických dokumentů a funkčních analýz srozumitelných laikovi
  • Znalost UML metodiky, znalost SPARX EA nástroje výhodou
  • Zkušenosti s odhadem náročnosti vývojových prací výhodou

V případě zaměření na reportingové potřeby:

  • Znalost BI nástrojů (znalost nástrojů Microsoft Reporting Services, PowerBI, PowerPivot) výhodou
  • Zkušenosti s projekty implementace a nasazení a správy datového skladu či datamartů
  • Základní znalost relačních databází a nástrojů dataminingu

Co můžeme nabídnout?

  • Přátelská atmosféra středně velké firmy
  • 5 týdnů dovolené, 5 dní sickdays a flexibilní pracovní doba
  • Možnost práce z domova (po zkušební době)
  • Velké množství zaměstnaneckých benefitů:
  • Výhodný zaměstnanecký operativní leasing
  • Bezúčelová půjčka s 0% navýšením
  • Velmi výhodné mobilní tarify i pro rodinné příslušníky
  • Roční příspěvek na Work-Life-Balance aktivity
  • Cafeterie
  • Multisport karta za zvýhodněnou cenu a mnoho dalšího
  • Podpora vzdělávání a možnost kariérního růstu
  • Tým lidí různého věku s rozličnými zkušenostmi a zájmy
  • Penzijní připojištění

Kontakt

Volkswagen Financial Services (dříve ŠkoFIN s.r.o.)
Zuzana Křížová
Pekařská 635/6
155 00  Praha 5-Jinonice
Česká republika