Všechny volné pozice

Staňte se součástí firmy, která nikdy nestojí na místě. Jednotlivcům i firmám pomáháme k mobilitě a pro každého hledáme vždy to nejrychlejší a nejsnazší řešení. Čerpáme ze zkušeností nadnárodní společnosti a jako jednička ve financování aut na českém trhu se nebojíme udávat směr svému oboru. Stejných hodnot se držíme i uvnitř svého kolektivu. Ceníme si osobního přístupu, otevřenosti a nabízíme mnoho možností pro rozvoj.

CRM specialista

Zodpovídá za celkovou CRM obchodní a komunikační strategii – její nastavení a realizaci. Business vlastník CRM a portfolia projektů spojených se CRM (mobilní aplikace, klientský portál)
Je zodpovědný za klientské cesty a hledání obchodních příležitostí.
Spolupracuje v rámci koncernu na péči o společné klienty.

Požadujeme

  • SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru nebo odpovídající zkušenosti v oboru
  • pokročilá znalost angličtiny – aktivní znalost
  • MS Office na vyšší uživatelské úrovni
  • praxe na podobné pozici ve finančních službách nebo automotive podmínkou
  • výhodou zkušenost s CRM (Salesforce) nebo on-line marketingem
  • schopnost se rychle zorientovat v novém prostředí a dále se učit a získávat nové dovednosti
  • orientace v marketingových principech a trendech a v oblasti automotive
  • analytické schopnosti, orientace na cíl
  • proaktivní osoba s otevřenou myslí se schopností podívat se na věc v souvislostech

Náplň práce

  • Tvorba a realizace komplexní CRM koncepce (celkové řízení, optimalizace, příprava a spolupráce na provedení) včetně všech projektů spojených se CRM
  • Nastavení a realizace komunikace / kampaní na nové i stávající klienty
  • Nastavení lead managementu a spolupráce s online marketingem
  • Zodpovědnost za tvorbu a správu klientských cest (retail, fleet)
  • Nastavení spolupráce v rámci koncernu na procesech lead managementu a CRM
  • Nastavení a realizace retenčních aktivit
  • Koordinace CRM aktivit v rámci společnosti
  • Vytvoření věrnostního programu v souladu s koncepcí CRM
  • Digitalizace – rozvoj nových komunikačních nástrojů zaměřených na předprodejní činnosti, jakož i na stávající zákazníky
  • Koordinace činností se značkami, dealery a dalšími partnery

Co můžeme nabídnout

  • Přátelská atmosféra středně velké firmy
  • 5 týdnů dovolené, 5 dní sickdays a flexibilní pracovní doba
  • Možnost práce z domova (po zkušební době)
  • Velké množství zaměstnaneckých benefitů:
  • Výhodný zaměstnanecký operativní leasing
  • Bezúčelová půjčka s 0% navýšením po dobu pracovního poměru
  • Velmi výhodné mobilní tarify i pro rodinné příslušníky
  • Cafeterie
  • Multisport karta za zvýhodněnou cenu a mnoho dalšího
  • Podpora vzdělávání a možnost kariérního růstu
  • Tým lidí různého věku s rozličnými zkušenostmi a zájmy
  • Penzijní připojištění

Kontakt

Volkswagen Financial Services
Zuzana Křížová
Pekařská 635/6
155 00  Praha 5-Jinonice
Česká republika

Nenašli jste žádnou vhodnou pozici, ale chcete u nás pracovat?
Pošlete nám svůj životopis!

Odeslat životopis

Jsme lídrem na českém trhu v oblasti financování vozidel a máme všech pět pohromadě

  • 1Firma s lidskou
    tváří
  • 2Dynamická
    a stabilní
  • 3S odpovídajícím
    ohodnocením
  • 4S atraktivními
    benefity
  • 5Otevřená
    rozvoji

1.Firma s lidskou tváří

Jako nadnárodní korporace dokážeme velké věci, přitom ke každému zaměstnanci přistupujeme individuálně. Pečujeme o vás, věříme si, jsme k sobě upřímní.

2.Dynamická a stabilní

Máme dlouhodobé plány, ale nebojíme se změn a umíme se jim přizpůsobit. Sledujeme nejnovější trendy v oboru. S námi jste stále v pohybu.

3.S odpovídajícím ohodnocením

Máte mzdu, jakou si skutečně zasloužíte. Umíme vás ocenit vzhledem k vašemu vzdělání a praxi. Platové podmínky srovnáváme s trhem a upravujeme.

4.S atraktivními benefity

Příjemné moderní prostředí, čtvrtletní prémie, příspěvky na pojištění, to vše je samozřejmostí. Stejně jako další výhody pro vás i členy vaší rodiny.

5.Otevřená rozvoji

Jako specialisté v oboru držíme laťku vysoko.
Každému umožňujeme další vzdělávání a poskytujeme vám prostor pro kariérní růst.

To nejlepší z benefitů, které vás čekají

5 týdnů dovolené + 5 dní sick days

Roční příspěvek na penzijní připojištěni ve výši 3% hrubé mzdy

Výhodný operativní leasing

Bezúročný úvěr až do výše 300 tis. Kč

Dotované stravování

Výhodné mobilní tarify i pro vaše rodinné příslušníky

A ještě něco navíc

Zdraví
na prvním místě

Nabízíme nadstandardní lékařskou péči, očkování a speciální preventivní vyšetření. Zdravou firemní jídelnu, dvakrát týdně ovoce do kanceláře, možnost využívat relaxroom s masážním křeslem a Multisport kartu za zvýhodněnou cenu.

Sladění pracovního
a osobního života

Pro některé pracovní pozice platí také pružná pracovní doba, možnost zkráceného úvazku či práce z domova. Vždy se snažíme nastavit pracovní vytížení tak, aby byl váš pracovní i osobní život v harmonii.

Příjemné
pracovní prostředí

Můžete se těšit na kanceláře v klidné zelené lokalitě Prahy-Jinonic, obklopené dostatkem parkovacích míst. Na profesionální vybavení a příjemné pracovní prostředí. Na přátelskou atmosféru a vstřícné kolegy.

Podpora
profesního růstu

Na pravidelných školeních si budete zvyšovat odbornost. Najdete u nás dlouhodobý talent program a možnost zapojit se do interních projektů. Máte tak hned několik možností kariérního či osobního růstu. Pro ty nejlepší z vás zajišťujeme i stáže a pobyty v pobočkách po celém světě.

Jak u nás probíhá výběrové řízení?

  • Posouzení životopisů

    Pokud splníte kritéria pro danou pracovní pozici, pozveme vás na pohovor.

  • Pohovory

    Byť je náborový proces odlišný pro každou pozici, kandidáty vybíráme obvykle ve dvou kolech. V rámci prvního si ověříme vaše zkušenosti a dovednosti. Zjišťujeme také, zdali sdílíte naši firemní kulturu. V rámci druhého kola absolvujete rozhovor s vedoucím daného oddělení.

  • Nabídka a uzavření dohody

    Pokud po úspěšném absolvování pohovoru přijmete naši nabídku, bude následovat již jen podpis pracovní smlouvy a vyřízení patřičných formalit.