Všechny volné pozice

Staňte se součástí firmy, která nikdy nestojí na místě. Jednotlivcům i firmám pomáháme k mobilitě a pro každého hledáme vždy to nejrychlejší a nejsnazší řešení. Čerpáme ze zkušeností nadnárodní společnosti a jako jednička ve financování aut na českém trhu se nebojíme udávat směr svému oboru. Stejných hodnot se držíme i uvnitř svého kolektivu. Ceníme si osobního přístupu, otevřenosti a nabízíme mnoho možností pro rozvoj.

IT Business analytik/-čka - pojištění

Pracovní náplň:

Business analytik vytváří zadání pro nový projekt, úpravu existujícího řešení nebo popis změnového požadavku v rámci rozběhnutého projektu. Má odpovědnost za zpracování všech zákaznických požadavků pro konkrétní projekt nebo projekty zákazníka. Se zákazníkem musí udržovat dobrou komunikaci a sledovat jeho potřeby. Musí být proaktivní, otevřený a svědomitý.

  • Spolupracuje s obchodními útvary na sběru požadavků a identifikace potřeb vývoje systémů, ověřuje obchodní přínosy a analyzuje dopady do procesů a funkcí systému,
  • Spolupracuje na zajištění kvality, srozumitelnosti a strukturovanosti finálních obchodních požadavků
  • Podílí se na prioritizaci řešení požadavků, řídí očekávání interních zákazníků
  • Je schopen vést kvalitní komunikaci s uživateli systémů za účelem popisu, pochopení požadavků na změny funkčností a konzultací návrhů jejich řešení
  • Rozpadá high-level požadavky obchodu do detailních funkčních požadavků za pomoci nástrojů modelování procesů a funkčností systému
  • Vytváří úvodní a detailní specifikaci pro změnu systémů, spolupracuje na úrovni projektových týmů v roli byznys analytika projektu
  • S využitím základů projektového řízení vede realizaci menších změn IT aplikací
  • Navrhuje globální architekturu řešení (na úrovni aplikací)
  • Navrhuje potřebné kapacity pro realizaci projektu
  • Spolupracuje při návrhu alternativ řešení požadavků
  • Spolupracuje s externími dodavateli softwarových řešení pro zajištění dodávky řešení požadovaných funkčních změn
  • Zajišťuje školení zákazníka (interní, externí)
  • Podílí se na funkčních testech aplikace
  • Podílí se na řešení zákaznických požadavků v rámci správy aplikací

Co můžeme nabídnout?

  • Přátelská atmosféra středně velké firmy
  • 5 týdnů dovolené, 5 dní sickdays a flexibilní pracovní doba
  • Možnost práce z domova (po zkušební době)
  • Velké množství zaměstnaneckých benefitů:
  • Výhodný zaměstnanecký operativní leasing
  • Bezúčelová půjčka s 0% navýšením
  • Velmi výhodné mobilní tarify i pro rodinné příslušníky
  • Roční příspěvek na Work-Life-Balance aktivity
  • Cafeterie
  • Multisport karta za zvýhodněnou cenu a mnoho dalšího
  • Podpora vzdělávání a možnost kariérního růstu
  • Tým lidí různého věku s rozličnými zkušenostmi a zájmy
  • Penzijní připojištění

Požadujeme:

  • Angličtina slovem i písmem
  • Silné analytické schopnosti
  • PC znalosti – na úrovni analytika IT
  • Min. 2 roky praxe na obdobné pozici podmínkou
  • Schopnost řídit priority
  • Zkušenost s vedením zákazníka k pochopení problému a definici strukturovaných požadavků
  • Zkušenost s vytvářením technických dokumentů a funkčních analýz srozumitelných laikovi
  • Znalost UML metodiky, znalost SPARX EA nástroje výhodou
  • Zkušenosti s odhadem náročnosti vývojových prací výhodou
  • Znalost a zkušenosti v oblasti pojišťovnictví / finančních služeb výhodou
  • Otevřenost a komunikativnost
  • Analytické myšlení schopnost projektové práce, procesní myšlení
  • Schopnost prioritizace souběžných úkolů, multitasking
  • Výborné vyjadřovací schopnosti slovem i písmem
  • Týmový hráč
  • Odpovědnost a motivace, schopnost dotahovat úkoly
  • Pro-klientské zaměření
  • Samostatnost
  • Schopnost rychle se učit
  • Samostatné vedení řízení komunikace včetně řízení porady a brainstormingového setkání

Ideální uchazeč je schopen rychle pochopit potřeby zákazníka, zpracovat je do písemné formy srozumitelné zákazníkovi a přitom přesné pro následnou práci, samostatně navrhnout vzhled a chování nového informačního systému a definovat jeho vztahy k jiným IS.

Kontakt

Volkswagen Financial Services
Zuzana Křížová
Pekařská 635/6
155 00  Praha 5-Jinonice
Česká republika

Nenašli jste žádnou vhodnou pozici, ale chcete u nás pracovat?
Pošlete nám svůj životopis!

Odeslat životopis

Jsme lídrem na českém trhu v oblasti financování vozidel a máme všech pět pohromadě

  • 1Firma s lidskou
    tváří
  • 2Dynamická
    a stabilní
  • 3S odpovídajícím
    ohodnocením
  • 4S atraktivními
    benefity
  • 5Otevřená
    rozvoji

1.Firma s lidskou tváří

Jako nadnárodní korporace dokážeme velké věci, přitom ke každému zaměstnanci přistupujeme individuálně. Pečujeme o vás, věříme si, jsme k sobě upřímní.

2.Dynamická a stabilní

Máme dlouhodobé plány, ale nebojíme se změn a umíme se jim přizpůsobit. Sledujeme nejnovější trendy v oboru. S námi jste stále v pohybu.

3.S odpovídajícím ohodnocením

Máte mzdu, jakou si skutečně zasloužíte. Umíme vás ocenit vzhledem k vašemu vzdělání a praxi. Platové podmínky srovnáváme s trhem a upravujeme.

4.S atraktivními benefity

Příjemné moderní prostředí, čtvrtletní prémie, příspěvky na pojištění, to vše je samozřejmostí. Stejně jako další výhody pro vás i členy vaší rodiny.

5.Otevřená rozvoji

Jako specialisté v oboru držíme laťku vysoko.
Každému umožňujeme další vzdělávání a poskytujeme vám prostor pro kariérní růst.

To nejlepší z benefitů, které vás čekají

5 týdnů dovolené + 5 dní sick days

Roční příspěvek na penzijní připojištěni ve výši 3% hrubé mzdy

Výhodný operativní leasing

Bezúročný úvěr až do výše 300 tis. Kč

Dotované stravování

Výhodné mobilní tarify i pro vaše rodinné příslušníky

A ještě něco navíc

Zdraví
na prvním místě

Nabízíme nadstandardní lékařskou péči, očkování a speciální preventivní vyšetření. Zdravou firemní jídelnu, dvakrát týdně ovoce do kanceláře, možnost využívat relaxroom s masážním křeslem a Multisport kartu za zvýhodněnou cenu.

Sladění pracovního
a osobního života

Pro některé pracovní pozice platí také pružná pracovní doba, možnost zkráceného úvazku či práce z domova. Vždy se snažíme nastavit pracovní vytížení tak, aby byl váš pracovní i osobní život v harmonii.

Příjemné
pracovní prostředí

Můžete se těšit na kanceláře v klidné zelené lokalitě Prahy-Jinonic, obklopené dostatkem parkovacích míst. Na profesionální vybavení a příjemné pracovní prostředí. Na přátelskou atmosféru a vstřícné kolegy.

Podpora
profesního růstu

Na pravidelných školeních si budete zvyšovat odbornost. Najdete u nás dlouhodobý talent program a možnost zapojit se do interních projektů. Máte tak hned několik možností kariérního či osobního růstu. Pro ty nejlepší z vás zajišťujeme i stáže a pobyty v pobočkách po celém světě.

Jak u nás probíhá výběrové řízení?

  • Posouzení životopisů

    Pokud splníte kritéria pro danou pracovní pozici, pozveme vás na pohovor.

  • Pohovory

    Byť je náborový proces odlišný pro každou pozici, kandidáty vybíráme obvykle ve dvou kolech. V rámci prvního si ověříme vaše zkušenosti a dovednosti. Zjišťujeme také, zdali sdílíte naši firemní kulturu. V rámci druhého kola absolvujete rozhovor s vedoucím daného oddělení.

  • Nabídka a uzavření dohody

    Pokud po úspěšném absolvování pohovoru přijmete naši nabídku, bude následovat již jen podpis pracovní smlouvy a vyřízení patřičných formalit.